بانک ابزار و یراق آلات

ابزار و یراق آلات اختصاصی

بانک ابزار و یراق آلات

ابزار و یراق آلات اختصاصی

پربیننده ترین مطالب
سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۴۱ ب.ظ

لولا گازور چیست؟

لولا گازور

آبکاری درجه یک و پیچ رگلاژ بلند لولا از مشخصه های بارز این محصول است. اندازه پیچ ریگلاژ لولای چوب قطر 7 میلی متر و طول 19 میلیمتر است و جنس آن از بهترین فولاد و دارای آبکاری سخت می‎باشد. جنس فنری که در لولاگازور استفاده می‌شود از آلیاژ درجه یک و دارای آبکاری سخت می‌باشد و نوع قالب و تلرانس قطعات بسیار دقیق هستند که این امر باعث مقاوم شدن این لولا گازور می‌گردد.

لولا ساده که برخی به آن لولا گازور معمولی و یا لولا فنری میگویند یکی از اصلی ترین یراق آلات است که اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد هنگام باز و بسته کردن درب کابینت همواره احساس بدی به ما دست خواهد داد، داشتن خصوصیات اصلی همچون داشتن پیچ ریگلاژ بلند، ریگلاژ پذیری انتهای لولا، ضخامت بدنه و صلیب لولا، فنریت قوی، قدرت جذب کامل درب به بدنه به بالاتر رفتن کیفیت آن کمک می کند.

انواع لولا گازور:

 

  • لولا  تک مرحله ای
  • لولا  دو مرحله ای (ازمحبوبیت بیشتری در ایران برخوردار است)

لولا دارای درجه های متفاوتی میباشد که اکثر مواقع لولا 90 درجه استفاده میشود.لولا های موجود در بازار معمولا برند هایی از کشور چین و ترکیه میباشند.لولای کابینت معمولا از جنس آهن تولید میشود و امکان زنگ زدن در محیط های خیلی  مرطوب را دارد و برای حل این مشکل لولا گازور  از جنس استیل تولید گردیده است تا مشکل زنگ زدن برطرف گردد.

لولا در ابتدا از کشورهای اروپایی وارد ایران شد و در آن زمان لولا به عنوان یک کالای منحصر به فرد در بازار یراق به فروش می رسید ولی با گذشت زمان و آشنا شدن همه تولید کنندگان صنعت چوب به روش کار و نحوه نصب لولا گازور تقاضای زیادی برای لولا گازور در بازار یراق ایجاد شد. در حال حاضر بخش بسیار زیادی از بازار  لولا ایران در اختیار کشور چین قرار دارد.

در خصوص  لولا گازور وارداتی از کشور چین باید توجه داشته باشید که خوشبختانه اکثر وارد کنندگان اقدام به واردات لولا گازور با کیفیت خوب مینمایند و سعی در ایجاد و حفظ برندینگ برای محصولات و یراق الات وارداتی خود هستن که این امر موجب پیشرفت کیفی در محصولات صنعت چوب و کابینت میشود.

شایان ذکر است که لولا با کیفیت عالی در ایران در حال تولید میباشد که در حد استانداردهای اروپا بوده و  در این عرصه توان صادرات نیز وجود دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی